זה מה שנפתלי בנט היה צריך להגיד לאורי אריאל אם הוא לא היה חושש כל כך

מצטער, אורי, זה לא יילך בינינו. אין סיבה לשלם לך ולפלג החרד"לי 3-4 מקומות ריאליים ושר בכיר. בפעם הקודמת שילמתי לך מחיר גבוה מאוד בשביל לפנות לי את האגף מימין ולהביא אחדות. אבל בוא נודה על האמת, בימין קמה עכשיו עוד מפלגה, של אלי ישי. גם הסחורה שהבטחת לא הגיעה במלואה: 70,000 קולות התבזבזו על מיכאל בן ארי, והמנהיג הרוחני של המפלגה שלך בכלל הציע להצביע למפלגה אחרת.

אורית סטרוק היא ח"כית חרוצה, אבל השילוב שלך ושלה לוקח אותי ימינה ומונע ממני לעשות את מה שאני באמת רוצה ולא אומר בקול: להתחרות בליכוד על קולות הימין המתון ולכבוש את השלטון בעוד קדנציה-שתיים.

בוא נודה על האמת אורי, זה אף פעם לא הלך לנו. מהרגע הראשון אתה חשבת שאני לייטי מדי ואני חשבתי שדפקתם לי את הבחירות לרבנות הראשית. הרבנים שלך אמרו שאין לי ריח של תורה ואני חשבתי שאתם מאובנים ושמרנים עד אימה. לי אין כוח לרבנים ולך אין אומץ לפריימריז. אז בוא נפרק את החבילה. אני אקח את הבית ואתה יכול לקחת שליש ממימון המפלגות, אתה יודע מה – קח גם את שטבון.

למען האמת, אורי, זה מזמן כבר מת. בוא ניפרד ונעשה את זה יפה. אני אלך לחפש קולות בבארים של תל אביב עם סרטים מגניבים ואתה בגב ההר ובהר המור. אתה תחבור לאלי ישי ותבטיח שמאה אלף קולות של הימין לא יילכו לפח, ויום אחרי הבחירות אולי נכריז על פרק ב': סיעה משותפת בכנסת.

שתף:
Share

תגובות

ציוצים אחרונים בטוויטר
עקבו אחריי