"פוליטיקה מעניינת אותי פחות מכשהייתי ילד" – ראיון לנדב בורנשטיין לרגל עליית האתר

צפו בראיון המלא

מי שזיהה את הילד בתמונה כנראה צורך חדשות בתדירות גבוהה, או לפחות מספיק כדי לזהות שמדובר בעמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2. לכבוד עליית האתר שלו, הפגין הכתב הומור עצמי עם סרטון ויראלי שיצר עם חבריו למערכת עודד בן עמי ומשה נוסבאום. בראיון ל"חי בלילה" הוא מסביר מה נוכל למצוא באתר שלא נוכל למצוא בשום מקום אחר

אחד הסרטונים שבידרו אותנו היום ברשת, הוא כמובן הסרטון הויראלי שבו נראים משה נוסבאום ועודד בן עמי, אנשי חדשות ערוץ 2 הרציניים והמעונבים, כשהם מפצירים בכתב עמית סגל לפנות את חפציו משולחן המערכת. מי מכם שפספס את הסרטון המלא מוזמן לצפות בו כאן. בראיון ל"חי בלילה" עמית סגל מספר על האתר החדש שלו, שעומד מאחורי הסרטון ההיתולי שאליו התגייסו חבריו למערכת.

"אנחנו רגילים לצרוך פוליטיקה בפלטפורמות שמוגבלות במקום כמו טוויטר", מסביר סגל, "יש משהו בלרכז את כל הידע הפוליטי כך שיהיה יותר נוח לחפש וגם כדי שאוכל לחזור אחורה ולראות איפה טעית ואיפה צדקתי". אחרי אמירה כזו, לא התאפקנו מלשאול את עמית איפה הוא אכן חושב שהוא טעה. "הערכת חסר של נתניהו בעיקר, כנראה שפוליטיקה הוא מבין לא פחות טוב מאיתנו".

עוד באתר של סגל ניתן למצוא אוסף של קטעי עיתונות מודפסים ומצולמים מתוך העשייה העיתונאית שלו ואפילו קטעי ארכיון משעשעים מילדותו. "זה מצחיק שפוליטיקה היום הרבה פחות מעניינת אותי, ממה שהיא עניינה אותי בילדות". צפו בראיון מלא הומור עצמי.

שתף:
Share

תגובות

ציוצים אחרונים בטוויטר
עקבו אחריי