אורי אורבך בראיון עם שחרורו מבית החולים

אחד הפוליטיקאים המשעשעים ביותר בכנסת נאלץ להתלוצץ עם רופאיו במשך יותר מחודש, והסיטואציה של אורי אורבך הייתה בלתי מצחיקה בעליל. "בעקבות כאבים ביד, שיגר אותי רופא הכנסת למיון כדי לראות מה יש לי פה. התברר שזה משהו מסובך יותר מאשר פצע במרפק. היו כאבים וקשיי נשימה", הוא סיפר.

אבל נראה שעבור אורבך, הייתה אי הוודאות שלוותה אותו במהלך אותה התקופה גרועה יותר מכל דבר אחר. "מעבר לכאבים ולאי הנוחות הקשה, היה בהחלט חשש", הוא הסביר – והוסיף כי בשל כך, נאלץ לשמור את הדבר בסוד בקרב בני משפחתו הקרובים.

שהייתו של אורבך בבית החולים "שערי צדק" שבירושלים הייתה האשפוז הראשון שעבר בחייו. במקביל, התפתחה חרושת שמועות אודות הגורם שהביא אותו אל מיטת חוליו: אתרי אינטרנט שונים דיווחו כי מצבו קשה וכי נשקפת לחייו סכנה, מכיוון שלקה במחלה שאין ממנה תקומה. כדי להבהיר שלא כך הדבר, הוא שיגר "אות חיים" בפייסבוק בעודו בבית החולים – בניסיון להפריך את הדיווחים הפסימיים.

בין הדורשים בשלומו של אורבך גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "הוא התקשר והציע כל עזרה שאפשר – למעט מינוי שר הביטחון", סיפר בחיוך. האשפוז פקד אותן בעיתוי גרוע למדי – אחרי שהצליח לכפות לראשונה קיום פריימריז רחבים במפד"ל-הבית היהודי, והצהיר במפתיע על תמיכתו במועמדותו של נפתלי בנט לראשות המפלגה הדתית-לאומית. השבוע חזר אורבך לפעילות מלאה בכנסת ובעיקר בוועדת הכלכלה, שם הוא מתכוון להישאר גם אחרי הבחירות – כדי לשכוח מהאשפוז כמה שיותר מהר.

שתף:
Share

תגובות

ציוצים אחרונים בטוויטר
עקבו אחריי