ביקור בית: אברמוביץ' וסגל אצל יצחק הרצוג

בימים שבהם הוא מותקף על ידי חבריו ל"מחנה הציוני", חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג מאמין שהוא צפוי להמשיך להנהיג את גוש השמאל גם בעתיד לבוא. לאחר שספג אש על כך שאמר לנשיא צרפת כי פתרון שתי המדינות אינו ריאלי כרגע, כעת הוא מפנה את מאמציו כלפי פנים. "אני אומר למחנה שלי: 'חבר'ה, אתם רוצים למות צודקים או להרחיב את הגוש ולהתכתב עם המציאות?'", הוא אומר בריאיון לאולפן שישי.

גם את הביקורת שספג על מגעים שקיים לכינון ממשלת אחדות הוא דוחה. "האפשרות הזאת ירדה מהשולחן", הוא אומר בנחרצות. "זה קרה ברגע שנתניהו הלך למסע האשמות כנגד אזרחים בישראל וכנגד המחנה שאני עומד בראשו, וסגר את הדלת למהלך מדיני אמיץ".

למרות התבוסה בבחירות, הרצוג משוכנע שהוא ממשיך להיות האופוזיציה הפוליטית היחידה לראש הממשלה נתניהו. "הברית עם 'התנועה' של ציפי לבני לא תהיה הברית הפוליטית היחידה שנעשה לפני הבחירות הבאות", הוא אומר. "נבנה משהו גדול שיהווה אלטרנטיבה להחליף את ביבי".

עם זאת, כשיושב ראש המחנה הציוני נשאל על גבי אשכנזי, שנחשב בעיני רבים כמועמד להחליף אותו בראשות המפלגה, הוא לא ממש ממהר לתת לו את המפתחות. לאשכנזי, כמו ליושב ראש יש עתיד יאיר לפיד, הוא קורא "להיכנס מתחת לאוהל".

צפו בראיון המלא

שתף:
Share

תגובות

ציוצים אחרונים בטוויטר
עקבו אחריי