בעקבות פרשת חזן: אין חסינות מתחקירים

תודה רבה למאות הפונים ביממה האחרונה, בעקבות תחקיר חדשות 2 על מעשיו של סגן יו"ר הכנסת, אורן חזן בבולגריה.

למברכים אגיד באופן אישי תודה, ולמבקרים אשתדל להשיב טענה טענה:

1. לא מדובר ב"עדות של אדם אחד" או ב"דיווח כוזב וחסר ביסוס". המידע המדובר נחת על שולחני יום אחרי הבחירות לכנסת. לא סתם הוא התעכב חודשיים. צריך לבדוק ולאשר, לאסוף מסמכים ולהקליט, לנסוע לפגישות ולשלוח תחקירן לבורגס ואז להעביר הכל דרך היועץ המשפטי התותח שלנו, ישגב נקדימון, שופט בדימוס. אשמח לבירור העניין בבית המשפט בכל עת.

2. העובדה שאדם מחזיק בדעות ימניות איננה מעניקה לו חסינות מפני פרסום תחקירים עיתונאיים. מי שמוחה על האתרוג שהעניקה התקשורת לפוליטיקאים משמאל, לא יכול לדרוש דבר דומה מימין. גם הטענה בנוסח "למה אותו אתם רודפים בעוד שדרעי/הנגבי/תומכי פואד עדיין בפוליטיקה" מוזרה. להקפיא את כל העיתונות עד שהם יפרשו לביתם?

3. לאלו האומרים: "למה אתם רודפים רק את הימין"? בשנים האחרונות פרסמתי תחקירים חריפים מאוד נגד יושבת ראש כנסת מ"קדימה", שר מ"ישראל ביתנו", חוקרים פרטיים ששכרה ציפי לבני, אי סדרים חמורים במטה "המחנה הציוני" ועוד ועוד. חפשו הנחות-סלב במקום אחר, לא בחדשות 2.

4. פרסום מעשים פגומים מבחינה מוסרית וציבורית איננו "מעשה צהוב" אלא צעד ראוי. יושב ראש הכנסת, שלא ידוע כפעיל שמאל קיצוני או רודף כותרות, השעה את חזן מתפקידו כסגן יו"ר הכנסת. ככל שיידרש נוסיף ונפרסם מעשים כאלה.

5. והערה לעצמי ולחבריי: היתרון שלנו על פני פוליטיקאים הוא היעדר הצורך במחיאות כפיים על כל צעד שנעשה. התמונה המצורפת, של הודעה שקיבלתי בוקר אחרי הבחירות והבוקר, מעידה שלא כדאי להתמכר לקריאות עידוד ולא להיבהל מקריאות גנאי.

11407160_940871655935838_6423807493098066526_n

שתף:
Share

תגובות

ציוצים אחרונים בטוויטר
עקבו אחריי