כמה הערות על יעלון והביטחון

1. הדבר היחיד שמהיר יותר ממהירות האור הוא קבוצות הווטסאפ של פעילי הליכוד. אם התמונה של יעלון עם כוונת הייתה תוצרת מישהו משמעותי במפלגה, זה כבר היה רץ בכל מקום. אולי הגיע הזמן לעשות חושבים על הטיפול ב"כרזות" כאלה. לא כל פסיכופט עם טלפון חכם וגישה לפוטושופ צריך להעסיק אותנו במשך שלושה ימים. להבדיל, זה קצת דומה להתאבדויות: ככל שמסקרים אותן יותר, יש יותר. אם אתה אדם קיצוני בדעותיך או בנפשך, ויודע שתוך רבע שעה נשיא המדינה, ראש הממשלה וכל מה שדרומה יתייחסו למה שיצרת במחשב האישי שלך, זה רק יגרום לך להרבות הסתה.
2. סיפור הליכוד שקם על יעלון לחסלו גם הוא אגדה אורבנית. בבחירות 2009 יעלון היה המשיח של הפייגלינים והמתנחלים, ההוא שפוטר בגלל ההתנתקות. מיקומו בפריימריז: 7. ארבע שנים אחר כך, יעלון שוב מתמודד, שוב מקום 7. ב-2015, אחרי קדנציה במשרד הביטחון שבה הרגיז את המתנחלים, הוא אכן נענש קשות: התמקם במקום ה-6 ברשימה.
3. הוא תומך בחזרה לחומש ושא-נור, מכשיר מאחזים בהתמדה, קורא למזכיר המדינה קרי "משיחי ואובססיבי", רק לפני שבועיים הכריז ש"שוברים שתיקה" הם בוגדים (עבירה שדינה, כזכור, גזר דין מוות). אין ספק! משה יעלון הוא האדם המתאים ביותר לעמוד בראש המחנה הציוני.
כמה מיואשים שם בשמאל שכל מה שצריך כדי להיחשב לתקווה הלבנה הגדולה הוא לחטוף פוסטר נאצה?

שתף:
Share

תגובות

ציוצים אחרונים בטוויטר
עקבו אחריי